czwartek, 12 lutego 2009

usprawiedliwienie

PROSZĘ O USPRAWIEDLIWIENIE mej dzisiejszej niepisemności
1. w pracy - KOLEJNA osoba mnie nienawidzi - tzn nie mnie tylko systemu który reprezentuję (jak ja lubię teksty - "bo ja płacę podatki" KUUUUUUUUU.....MAĆ - JA TEŻ PŁACĘ PODATKI !!!)

2. przez 70 min siedziałam z rozdziawioną papą u pani stomatolog - nie boję się dentyściego rodu, należę do tych wariatów, którzy chodzą do dentysty - bo chcą, a nie bo muszą ... ale 70 min to nawet jak na mnie za dużo

3. a w ogóle to wojna trwa ... w zasadzie to już nawet nie wojna ....

2 komentarze:

iwjardim pisze...

trzymaj się i nie przejmj uperdliwcami którzy nie potrafią dostrzec w kimś człowieka

Przemysław Pufal pisze...

U mnie typowy komentarz to oprócz płacenia podatków "tyle lat płaciłem składki i co? gdzie to jest?". Zawsze mam ochotę podać nazwiska, paru złodziei jeszcze żyje. Ale mi nie wolno...


liczniki