poniedziałek, 24 listopada 2008

bałw-y (nie tylko śnieżne)

strzelali do prezydenta - gdyby chcieli to by zastrzelili, a nie strzelali
dwie głowy dwóch państw jadą sobie pooglądać zakazane miejsca
nasz mówi, że to na pewno rosjanie bo mówili po rosyjsku

ręce opadają ... nad bałwami

a w ogóle to mróz i śnieg - NAWET U MNIE JEST MRÓZ I ŚNIEG ! potworki wykorzystały sytuację ...sanki zainicjowały sezon, a jednooki bałw stoi dumnie w ogrodzie

a propos - czy MOI KOLEDZY - z ławki za mną - pamiętają jak rozwiązywali na matematyce krzyżówkę i na pytanie - "potwór śnieżny na 4 litery" wpisali BAŁW - i na serio im się wszystko zgadzało ...

4 komentarze:

Przemysław Pufal pisze...

Na szczęście to nie ja siedziałem w tej ławce. Prawda?

gorzka czekolada pisze...

OCZYWISCIE, ŻE TYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!

Przemysław Pufal pisze...

Ja?! Na matematyce?! Krzyżówkę?! Wpisałem bałw?! Ależ koleżanko!
Jak możesz!
Jak możesz takie rzeczy pamiętać?!

Anonimowy pisze...

szkoda, że siedziałam w innym rzędzie .... :)


liczniki