wtorek, 25 listopada 2008

o bałwach - cd

Kolega T (zwany też kolegą P) nie pamięta PODSTAW naszej edukacji !!

nosz .. nosz... w głowie się to mej nie mieści - jak można nie pamiętać TEGO ?

* * *
a ja ... cóż no ja mam absolutnie wybiórczą pamięc i głupoty - wszelkie - pamiętam doskonale,

(np pamiętam wszyskie nr służbowe - wszystkich pracowników całej fabryki guzików)

a ten bałw - tak bardzo mnie rozbawił, że do dziś go pamiętam .... :)

bo bałwy - to generalnie śmieszne są - n'est pas*?

* czy tak to się piszę ? - nic już nie pamiętam ...

1 komentarz:

Przemysław Pufal pisze...

Pamięć mam słabą, niestety. Czasami się to przydaje, czasami żałuję, że czegoś nie pamiętam... Przez taką pamięć muszę wiele rzeczy wymyślać, zmyślać, konfabulować a potem gubię się i sam nie wiem co jest prawdą a co zmyśleniem. Ktoś jeszcze na to cierpi?


liczniki