poniedziałek, 15 grudnia 2008

PIERWSZA (jak mniemam)

eneduerikefake - zaklepuję

PIERWSZA

oficjalnie ogłaszam, że mam już w mieszkaniu ustrojoną choinkę !

lubię czekać na święta

nie gorszą mnie witryny sklepowe udekorowane bombkami 3 listopada

nie przeszkadzają mi wszelakie luminacje - wszechobecne na ulicach od początku grudnia

nie irytują mnie dzikie tłumy biegające po sklepach

LUBIĘ CZEKAĆ NA ŚWIĘTA

LUBIĘ I JUŻ

moja choinka nie jest piękna - ona to raczej taka z tych, na które nikt nie zwraca uwagi - ale jest wyhodowana od 15 cm choinkobobasa

jest diabelnie kiczowato kolorowa

i jest CUDNA

i cieszę się, że już jest

b0 czekanie jest fajne

MIŁEGO OCZEKIWANIA ŻYCZĘ PAŃSTWU ...

1 komentarz:

iwjardim pisze...

Choinka ma być taka jak nam się podoba i już :-) to ma byc oś co nam przypomina o dzieciństwie , tym co piękne i radosne .


liczniki