wtorek, 9 grudnia 2008

raport dzienny

5 50 pobudka - to nic, że w czasach studenckich obiecywałam sobie, że ja to nigdy nie będę tak - jak ... robotnicy do stoczni ....
7 15 - praca - po raz drugi - dzień po dniu - unplugged - nie działa nic ... po długim czasie działają albo lampy oświetlenia górnego albo zasilanie komputerów ... albo nie działa nic ... jedna wielka nie wiadomo - co - gdzie działa ....
900 praca - poza gmachem ... praca praca praca praca .... jestem miła dla miłej pani ... miła pani - jest mi dozgonnie wdzięczna .... ona jeszcze nie wie, że moja miłość (słowo pochodne od miłej) - niebawem skończy się ....
15 powrót do potworkolandii - potworki potworniarsko dokazują
17 wyjście na zebranie rady ...... szkoły .... pani nauczyciel - traktuje nas jak ... eh no co się będę wysilać ... nie lubię nauczycieli, nie rozumiem ich mentalności, nie rozumiem ich wyższości ... nie lubię i już ...
19 potworkolania cd -
19 - 21 szukanie (na 60 m) worka ze strojem na wf - KTÓREGO NIGDZIE NIE MA - za to znajduje się - zapomniane zadanie domowe oraz nieoznaczona do tej pory ilość rzeczy zakazanych, które znalazły się NIE WIADOMO JAKIM CUDEM w plecaku potworka ....
21 15 - potworki śpią - ja mam czas dla siebie
21 16 zasypiam na stojąco

21 52 - nie wiem co piszę

więc przestanę ...

dobranoc Państwu

(bushmillsa kocham nadal)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hm... u mnie w pracy też kłopoty z prądem, jak widać portal internetowy może działać bez internetu. To chyba największy paradoks dzisiejszego dnia. ;)
Pozdrawiam i miłej nocki życzę.

iwjardim pisze...

Coś wiem na temat traktowania rodziców przez niektórych nauczycieli , człowiekowi ręce opadają .


liczniki