środa, 27 sierpnia 2008

chwile grozy

PRZEŻYŁAM CHWILE TOTALNEJ GROZY !!

wylogowałam się z tej strony i jak taka debilka/kretynka/idiotka/oślica nie mogłam się zalogować ...

JA NIGDY NIE GUBIĘ HASEŁ, NIGDY ICH NIE ZAPOMINAM, a tu masz...

hasło - tak na wszelki wypadek - miałam zapisane - wpisuję to zapisane - a tu błąd za błędem się pojawia ...
pisze mi ten tu o komputer na swym ekranie, że hasło złe, że błąd logowania, że jak nie pamiętam hasła to mam podać maila - to on - ŁASKAWCA JEDEN - odeśle mi to moje hasło
tylko - jak?? - pytam GRZECZNIE - jak ?? - mam odczytać to odesłane HASŁO SKORO NIE MOGĘ SIĘ ZAREJESTROWAĆ NA TEGO CHOLERNEGO MAILA !!!!!!!!!!

NOSZZZZZZZZZ ................... MAĆĆĆĆĆĆĆĆ

za 10 - a może i 100 próbą logowania - logowanie się powidło - nie wiem dlaczego, nie wiem jak .. ot po prostu komputer zajarzył, że hasło jest ok - a teraz drwiąco (ten komputer) na mnie zerka ...

PS.
ostrzeżenie: gdybym się nagle nie pojawiła, gdybym nagle przestała pisać - to może być znak, że znowu się wylogowałam - i zalogować się nie mogę - ale wierzcie mi - będę walczyć o tutejsze życie ...

bo dobrze mi tu

Wasza - nadal wzburzona - gorzka-czekolada

Brak komentarzy:


liczniki