poniedziałek, 18 sierpnia 2008

mężowie i żona

moi mężowie są cudni
moi mężowie są genialni
moi mężowie są najlepsi
ich widok elektryzuje, zniewala, czasem wręcz osłupia
uwielbiam kiedy poprawaiają włosy, ocierają twarz, kiedy mówią, gestykulują ...uśmiechają się

ich widok w akcji doprowadza mnie na zmianę, a to do asystolii, a to do tachykardii .......(w końcu kiedyś zawał mam zagwarantowany)

mam 3 głównych kandydatów na mężów i jednego ex-męża

dziś oni wszyscy grali przepięknie !

a ja jak przystało na prawdziwą żonę zerwałam się dziś o świcie, żeby oglądać... i było pięknie ..

kocham ich - wszystkich razem i każdego z osobna !

a jak będę duża to się z nimi ożenię !


ps.
(W rolach głównych wystąpili: Łukasz Kadziewicz, Michał Winiarski, Marcin Wika.
Jako ex - Sebastian Świderski )

Brak komentarzy:


liczniki