sobota, 4 października 2008

gwiazdy ....


tańczą, śpiewają, jeżdżą na lodzie ...

potrafią wszystko, a nawet jeśli nie potrafią - to robią szoł - z którego wynika, że jednak potrafią

wyglądają ślicznie, pięknie, czasem śmiesznie, czasem - wręcz - tragicznie

każdy niemal kanał TV ma swój ranking swoich gwiazd - tych całkiem dobrze znanych albo zupełnie nieznajomych - którzy dopiero dążą do tego, by być gwiazdą ...

a cóż mam robić - ja - zwykły śmiertelnik - taki, który nie tańczy (bo nie umie), śpiewa - wyłącznie w samochodzie (bo jeżdżę na ogół sama - z zamkniętymi szybami - i nikomu moje wycie nie przeszkadza), a łyżwy to na nogach miałam dwa razy w życiu (za pierwszym razem -kiedy miałam 7-8 lat - przewracając się - stłukłam zegarek); za drugim razem - jako odważna dorosła - z pełną gracją trzymając się bandy - dumnie okrążyłam (nie jeden raz) taflę - absolutnie prawdziwego lodowiska

więc - cóż mi pozostaje - eh - jak to cóż - podziwiać, komentować, ciut naśladować ...

i nie przejmować się - w końcu nie każdy jest stworzony do tego - by być GWIAZDĄ :)

ps. a tak w ogóle - to chciałam powiedzieć, że koleżanka 8 latka - spytała moją córkę - 8 latkę - wskazując NA MNIE - to ty masz taką dorosłą SIOSTRĘ?!

(no - to tyle miałam do dodania )

Brak komentarzy:


liczniki