niedziela, 19 października 2008

szlag mnie trafił !

przełączając kanały w TV - natrafiłam (na szczęście) na końcówkę programu "mam talent" - i jestem zbulwersowana, wkurzona i .. i po prostu wściekła !!

- jak można "zafundować dziecku tyle emocji ... !!

Ja rozumiem, że chodzi o wielką kasę i "wielką sławę" ale na litość boską dlaczego programy typu "wyścigi szczurów" nie mają limitu wiekowego ?? niech dorośli - którzy chcą - i którzy sami potrafią decydować o tym co jest dla nich dobre - niech się ścigają, niech walczą - ale dlaczego dzieci w to mieszać?

a w ogóle to jak dorośli mogą rywalizować z dziećmi ???

(i nie mówcie mi, że dzieci same tego chcą !!)

(dla niewtajemniczonych - był tam - nie wiem może 8-10 letni chłopczyk - który nie wiem co pokazywał - nie wiem w jakiej dziedzinie miał talent - ale bardzo, ale to bardzo przeżył to, że nie awansował do kolejnej rundy programu...
poza tym o ile dobrze się orientuję to był to program na żywo - końcówka programu było około godz 22 30 o tej porze DZIECI POWINNY SPAĆ !!
a w tym odcinku powinni wygrać rodzicie tego chłopca - oni niewątpliwie mają talent .... )

1 komentarz:

I.nna pisze...

Widziałam to - i miałam podobne odczucia.
I jeszcze te kamery skupiające się na jego twarzy, żebyśmy my, siedzący przed telewizorami, przypadkiem nie przeoczyli żadnego grymasu ani łzy... Żenada. Ja za taka rozrywkę w tv dziękuje.


liczniki